شماره های تماس و دریافت دمو محصولات :

قابلیت جدید اینستاگرام امکان تبدیل پیچ به فروشگاه را ممکن می‌کند

به گزارش بولتن نیوز به نقل از دیجیاتو، کسب و کارها به کمک قابلیت Shops می‌توانند قسمتی از صفحه فیسبوک یا اینستاگرام خود را به یک (فروشگاه) اختصاص دهند و کاتالوگ محصولات را برای خرید در معرض نمایش کاربران قرار دهند. خریدها در فیسبوک انجام نشده و مشتری از صفحه محصول به وب سایت کسب و کار هدایت خواهد شد.

قابلیت Shops به کسب و کارها کمک می کند تا توجه دنبال کنندگان را به محصولات خود جلب کرده و مشتری جدید به دست آورند. همچنین می ‌توانند با مشتری احتمالی در مسنجر، واتساپ و دایرکت اینستاگرام چت کنند. اینستاگرام از این قابلیت به شکل گسترده تری استفاده خواهد کرد و بناست در آپدیت‌ های آینده قسمتی از اپلیکیشن را به فروشگاه اختصاص داده و آن را جایگزین تب(Activity) کند.

اینستاگرام به دنبال ترکیبلایو با فروشگاه هم است و این قابلیت در (ماه‌های آینده) در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی و فیسبوک قرار خواهد گرفت. به کمک این قابلیت برند ها و اینفلوئنسر ها می ‌توانند پیش ازلایو استریم برخی محصولات را تگ کرده و لینک خرید آن‌ ها را پایین ویدیو پین کنند. این قابلیت بهاینستاگرام کمک می‌کند تا از مهاجرت همیشگی اینفلوئنسر ها به سرویس‌ هایی مثل یوتیوب که گزینه‌ های بیشتری را برای درآمد زایی در اختیار آن ‌ها می ‌گذارند، جلوگیری کند.

فیسبوک می‌ گوید در حال آزمایش روش‌ هایی است تا کسب و کار ها بتوانند برای تشویق مشتریان به تکرار خرید، برنامه‌ های وفاداری را نیز بهShop بیاورند تا مشتریان و کسب و کارها بتوانند امتیازهای خرید و دیگر جوایز تشویقی را ردیابی و مدیریت کنند.

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

دیدگاه
نام
ایمیل
وبسایت