logo

انتخاب محل سایدبار

این سایدبار را با ابزارک های کاربردی پر کنی تا براحتی در دسترستان باشند
Email@YourSite.Com
+989121234567

مهندسی فروش در کلینیک دندانپزشکی پزشکی و مطب و درمانگاه

سیستم مهندسی فروش در کلینیک دندانپزشکی و پزشکی یک سیستم جامع هست که برای ۱۶۸ مجموعه در شاخه های مختلف در سطح کشور انجام می شود.

با گسترش مراکز ارائه خدمات و محصولات برای گرفتن نتیجه بهتر در این دوره و با توجه به اینکه مشتریان و راه کارهای ترغیب آنها به سمت و سوی مرکز خودمان بصورت حرفه ای و مهندسی انجام می شود باید از اصول و روش های علمی‌ و مهندسی در این خصوص استفاده نمائیم .

مهندسی فروش در کلینیک

از برندهای خارجی که داخل ایران مورد استفاده قرار می گیرند مثل هانکوک کره و یوکوهامای ژاپن درصنعت تا هلدینگ های بزرگ گردشگری مثل تعطیلات ، مارکوپولو، دلتابان و … هستند

مجموعه های درمانی مثل کلینیک های نیکان از این تکنیک های مهندسی فروش استفاده می کنند و در ارتباط با سیستمهای his مثل سرمد که بیمارستان نیکان و میلاد و ‌…. در تهران از آن استفاده می کنند و مجموعه های فروشگاهی زنجیره ای مثل ریسلرهای نایک ، پرنیان مد و سارو …. هستند

سیستم مهندسی فروش شامل تدوین بیزنس استراتژی و اجرا و استفاده از نرم افزارها هستند

مهندسی فروش در کلینیک دندانپزشکی

مهندسی فروش در کلینیک

طراحی و توسعه وب و استفاده از ابزارها

مهندسی فروش در کلینیک و مطب دندانپزشکی پزشکی

سیستم هایی که امروزه از نظر هزینه توجیه بیشتری دارند سیستم های تحت وب هستند.
نیاز به نرم افزار با تکنولوژی های جدید برای ارتباط با برنامه های دیگر به صورت وب سرویس می باشد جامع بودن نرم افزار و طراحی اصول دیتابیس از ملزومات این موضوع است امکان توسعه نرم افزار باتوجه به نیاز روزافزون درخواستهای مختلف در قسمت باشگاه مشتریان یکی دیگر از پارامترها در این خصوص می باشد.

نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار های مدیریت ارتباط با مشتری این امکان را به سازمان ها می دهند که مشتریان خود را براساس معیارهای مختلف دسته بندی کنند، مشتریان بالقوه را شناسایی کنند و ارتباط موثر با هرکدام را در پیش گیرند .

آشنایی و کسب اطلاعات در مورد نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیدسافت

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

سرویس های مبتنی بر واقعیت افزوده

در کل مهندسی فروش دانشی جدید است، حاصل پیشرفت تکنولوی توسط جوامع بشری است. تنوع محصولات و مشابهت‌های فنی کالاها و رقابت نزدیک شرکت‌ها و اطلاع‌رسانی وسیع و ابزارها و رسانه‌های متنوع تبلیغاتی به کمک فروش کالاهای فوق‌العاده فنی و پیچیده آمده‌اند، اما بسیاری از کالاهایی که در بازار فنی یافت می‌شوند، کالاهایی هستند که نیاز به دانش وسیع فنی در حیطه خود دارند و با از بر کردن مشخصات استاندارد فنی آن‌ها نمی‌توان خریداران را متقاعد کرد.مهندسی فروش بیش‌تر در حیطه کالاهای صنعتی کاربرد دارد که معمولا گران‌قیمت و تخصصی هستند و جزو کالاهای صنعتی و سرمایه‌ای محسوب می‌شوند.

تجزیه و تحلیل بازار و فعالیت های اجتماعی

مهندسی فروش، نوعی از مهندسی است که کاملا خلاقانه و در حیطه بازاریابی است. دکارت در فلسفه برنامه‌ریزی بر مبنای صفر را مطرح می‌کند. این فلسفه در تجارت و فروش به این معناست که باید همواره دربارهء‌آنچه بر برند محصول یا خدمت یا بازار اثر می‌گذارد دوباره‌ اندیشی شود.

برای پیدا کردن راه‌های جدید ورود به آینده و ساختن محصولات و محیط‌های تازه که منافع آن متوجه ما باشد نه رقیبان، باید موقتا هرچه در ذهن داریم را خارج کنیم و ذهن خود را صفر کنیم. اندیشه‌های سال قبل خود را نابود کرده و با خلاقیت به بازآفرینی و ابداع دست یازیم. خلاقیت به معنای تغییر در رفتار دیروز است نه انتقاد از رفتار گذشته و مهندسی فروش بر مبنای خلاقیت فردی در فروش شکل گرفته است.

و در نهایت با مهندسی فروش امکان ارتباط با مجموعه و کلینیک با سایر مجموعه ها و جذب مشتریان به سمت برند خود افزایش می یابد

توضیحات و اطلاعات بیشتر در یک جلسه حضوری امکانپدیر می باشد

تماس با ما

تازه های تکنولوژی