اطلاعات کاربران توییتر در دست بازاریاب ها قرار گرفت

استفاده از اطلاعات شخصی کاربران این بار از سوی توییتر، توییتر در پستی از کاربران خود به جهت استفاده غیر عمدی از شماره تلفن هایشان عذرخواهی کرد این شرکت تاکید کرده است که به سبب باگی که در الگوریتم های آن وجود داشته این اتفاق افتاده و کاملا ناخواسته بوده همچنین توییتر خاطر نشان کرد که مشکل فوق را نیز برطرف کرده است و دیگر چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

توییتر می‌گوید که در روز ۱۷ سپتامبر این نقص را برطرف کرده، اما در این باره که این نقص چه تعدادی از کاربران را تحت تاثیر قرار داده سخنی به میان نیاورده است.

این نخستین بار نیست که شبکه‌های اجتماعی اینگونه اشتباهات را مرتکب شده و اطلاعات خصوصی کاربران را در اختیار طرف سوم قرار می‌دهند.

گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که در بسیاری از موارد، حریم خصوصی کاربران از سوی اَبَرشرکت‌های رسانه‌ های اجتماعی مانند توییتر و فیسبوک نقض می‌شود.

 

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

دیدگاه
نام
ایمیل
وبسایت