نرم افزار Crm تحت وب نیدسافت

نرم افزار crm تحت وب نید سافت به مراکز در مدیریت روابط با مشتری خود کمک می کند.این مدیریت ارتباط با مشتری شامل مدیریت بازاریابی، مدیریت فروش و مدیریت خدمات پس از فروش می شود. نرم افزار crm نیدسافت مراکز را قادر می سازد تا تمامی فعالیت های مرتبط با مشتریان خود را از لحظه شروع تا ارائه خدمات برنامه ریزی کنند و از انجام آنها اطمینان حاصل نمایند.

امروزه بسیاری از محققین، مدیریت ارتباط با مشتری را یکی از عوامل کلیدی تعیین کننده موفقیت کسب و کارها ذکر نموده اند. در دنیای رقابتی امروز هیچ سازمانی نمی تواند از طریق برتری در نوآوری محصولات خود را از سایر سازمان ها متمایز کند، مگر اینکه نیازها و خواسته های مشتریان را عمیقا درک کرده باشد.

مدیریت ارتباط با مشتری خود یکی از فناوری های اطلاعات برای دستیابی به اهداف می باشد و هدف آن رسیدن به رشد کسب و کار با مدیریت کارآمد می باشد.

نکته حائز اهمیت این است که نرم افزار crm تحت وب و بحث کلی crm علاوه بر یک ابزار نرم افزاری یک فلسفه جدید تعالی بخشدن به خواشته های مشتریان است و الزام های هوشمندی کسب و کار از قبیل هوش بازار و هوش رقابتی اعتقاد به مشمولیت تمام واحد های کسب و کار در تنظیم نظام مدیریت ارتباط با مشتری و crm دارد.

crm تحت وب

مزایای نرم افزار

  • افزایش تعداد مشتریان

  • وفاداری بیشتر مشتریان

  • سرعت ارائه خدمات

  • خوش خدمتی

  • سریعتر به نتیجه رساندن فروش های در جریان

  • بالاتر رفتن در آمدها

  • یکپارچه سازی

  • سهولت استفاده

انواع نرم افزار Crm

بهترین ویژگی های یک نرم افزار crm  تحت وب :

نرم افزار crm در 2 نوع نرم افزار crm تحت وب و نرم افزار crm ابری یا کلود :

در crm ابری شما اطلاعات خود را در سرور شرکت دیگری ذخیره می کنید و در بستر اینترنت به آن دسترسی داشته و استفاده می کنید اما در crm تحت وب در واقع سرور را شما مشخص می کنید و در سرور شما نصب می شود و پس از آن می توانید در سراسر دنیا در بستر اینترنت به آن دسترسی داشته باشید.

این نکته هم حائز اهمیت است که قابلیت های crm ابری محدود بوده و قابلیت شخصی سازی و ارتقا را ندارد اما Crm تحت قابلیت ارتقا و توسعه را دارد

ما سیستم crm تحت وب را برای شما در نظر گرفته ایم

crm تحت وب
  • یک نرم افزار crm خوب باید قابلیت پیش بینی نیاز های مشتریان را داشته باشد
  • امکان کنترل فعالیت‌ های هر روز خود مانند یک تیم حرفه ای با نرم افزار crm وجود داشته باشد
  • کاهش هزینه‌ های پشتیبانی با ارائه خدمات مناسب برای پاسخگویی کارکنان خدمات پس از فروش
  • در کلیه کانال ‌های سنتی و دیجیتال و شبکه ‌های اجتماعی، نرم افزار crm یک راهکار یکپارچه برای تحلیل در عملیات بازاریابی باشد

*نرم افزار crm تحت وب نیدسافت نرم افزاری کامل و جامع می باشد که بر اساس نیاز های مشتریان خود طراحی شده است و توانسته رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند

  • نرم افزار crm برای چه کسب‌ و ‌کار هایی مناسب است :

    • کسب ‌و‌ کار هایی که می ‌خواهند افزایش بهره ‌وری داشته باشند
    • کسب‌ و‌ کار هایی که می ‌خواهند دسترسی آسان به داده‌ های مشتری داشته باشند
    • کسب‌ و‌ کارهایی که می ‌خواهند خود را رشد دهند و تعداد مشتری خود را افزایش دهند
    • نرم افزار CRM به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات تماس مشتری، فرصت‌های فروش، مشکلات مربوط به خدمات و … را مدیریت کنید